Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

  • U meldt uw klacht telefonisch of per e-mail.
  • De klacht wordt geregistreerd.
  • De klacht wordt onmiddellijk onderzocht en zo mogelijk direct opgelost (in ieder geval binnen 5 werkdagen).
  • Indien de klacht niet meteen kan worden opgelost, wordt de produktspecialiste van de leverancier ingeschakeld.
  • De oplossing komt altijd tot stand in samenspraak met u.
  • Mocht u het niet eens zijn met de oplossing dan kunt u zich melden bij de Klachtencommissie van NVCZ (secretaris@nvcz.nl)
  • Is uw klacht nog niet naar behoren opgelost dan is er de mogelijkheid om de uitspraak van de klachtencommissie voor te leggen aan de Geschillencommissie van de SEMH, info@semh.info

 

Klik hier om het Klachtenformulier down te loaden.

Contact

Spoednummer 0497-598368
 

Huisartspraktijken Dolium

Gebint 1b
5521 WD Eersel
Telefoon:
0497-598360
Receptenlijn:
0497-598369
Fax:
0497-512449
www.huisartenpraktijkdolium.nl
Routebeschrijving >

over de praktijk

gezondheids­informatie